____________________________________________________________________________
Dentim clinic Centrum Implantologii i Ortodoncji | Katowice | Dębowe Tarasy.

ZWYCIĘSTWO! Najlepiej zaprojektowany gabinet stomatologiczny w Polsce.
Nagroda główna + 2 wyróżnienia w TOP DESIGN GABINETY STOMATOLOGICZNE 2011 - publikacja w magazynie DOBRE WNĘTRZE styczeń 2012., oraz w wielu magazynach internetowych
dzięki przede wszystkim pomysłowi na rozwiązanie schodów - Schodom Książce, które zapragnęłam tam zrobić z bryły zaprojektowanej przez arch. Marka Słaboń.

LOGO dla Dentim Clinic wygryzionego jabłka zaprojektowałam będąc jeszcze dziewczynką, dziś już jabłko doczekało się drugiej zmiany logotypu - czyli zmiany zapisu liter mu towarzyszących - cieszę się, że dziś wycięty nawet w stalowych meblach znak pozostaje bez zmian i pozostał pod moją opieką podczas projektowania wnętrza.




















Do projektu wnętrza architekta Marka Słaboń zaprojektowałam identyfikację wnętrza składającą się z autorskich prac: malarstwa fakturalnego, oznakowania wnętrza, grafik tekstowych wykonanych również na ścianach stalowych schodów,  na ścianach zaproponowałam opowieść o tym jak kiedyś leczono, starając się, aby tekst wycięty w stalowych ścianach był poprawny ze sztuką typografii.  Schody wykonałam wraz z moim mężem, z którym dodatkowo prowadzę naszą kuźnie WIEŻA.